پرشین دپو

پرشین دپو، بهترین خریدار لوازم قدیمی و ضایعات شما در کل ایران بویژه تهران و شهرهای اطراف

لباسشویی، تلویزیون ال ای دی، تلویزیون ال سی دی، خرده ریز انباری، ضایعات فلزی، لوازم اداری، لوازم منزل، لوازم صنعتی و آشپزخانه، لوازم آنتیک

آیا می‌خواهید از ضایعات و خرده ریزانباری، لوازم قدیمی و لوازم قدیمی و اضافی منزل یا محل کار خود خلاص شوید و در عوض پول دریافت کنید؟

پرشین دپو کیست؟

پرشین دپو با سال‌ها تجربه در خرید و فروش لوازم مستعمل و ضایعات، آماده است تا هر نوع لوازمی که دیگر به آن‌ها نیاز ندارید را با بهترین قیمت از شما خریداری کند.

در پرشین دپو خریدار لوازم آنتیک، ضایعات فلزی، لوازم اداری، منزل، صنعتی، آشپزخانه و حتی اقلام آنتیک هستیم.

ما چه می خریم؟

خریدار یخچال و لباسشویی های سالم و خراب، تلویزیون ال ای دی و ال سی دی، خرده ریز انباری، دستگاه‌های صنعتی فرسوده، اجاق‌های گاز و لوازم آشپزخانه از مد افتاده، میزها، صندلی‌ها و ماشین‌های اداری، سرویس خواب، مبلمان، فرش و هر نوع لوازم منزلی که دیگر به کارتان نمی‌آید هستیم.

ما چه خدماتی به شما می دهیم؟

ما با تماس یکباره با شماره‌های 02191031815 و 09914600081، در کمترین زمان ممکن به محل شما می‌آییم و لوازم شما را بازدید کرده و پیشنهاد قیمت می‌دهیم. اگر با قیمت ما موافق بودید، لوازم شما را خریداری کرده و پول آن را به شما پرداخت می‌کنیم.

پرشین دپو در کجا فعالیت دارد؟

خریدار ضایعات و خرده ریزانباری در اراک، قم، البرز، کرج، شهریار، ری، اسلامشهر، پردیس، ورامین، رباط کریم، شمشک، دماوند، فشم، لواسان، شهر قدس

خریدار تلویزیون ال ای دی و تلویزیون ال سی دی هم هستیم

ما چه کمکی به شما می کنیم؟

آیا به دنبال راهی مطمئن و به صرفه برای دور ریختن لوازم قدیمی، خرده ریز انباری و ضایعات منزل یا محل کار خود در شهریار هستید؟ ما به عنوان بهترین خریدار ضایعات و خرده ریزانباری، ضایعات فلزی، لوازم اداری، صنعتی، آشپزخانه و حتی اقلام آنتیک همه را می خریم.

حفاظت از محیط زیست

در پرشین دپو، هیچ ضایعات و خرده ریزانباری دیگر بی‌ارزش نیست. ضمن حفظ محیط زیست و سلامت ایران عزیز، ضایعات به وجه نقد تبدیل می شود.

فرصت فروش ندارید؟

وقت خود را تلف نکنید، چون ما به محل کار یا منزل شما مراجعه کرده و ضایعات را به گنج تبدیل می کنیم.

نوشته های مشابه

‫35 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
برای تماس کلیک کنید تماس=معامله