پرشین دپوسمساری

سمساری و خریدار ضایعات در منطقه 12 تهران

خریدار لباسشویی، تلویزیون ال ای دی، تلویزیون ال سی دی، خرده ریز انباری، ضایعات فلزی، لوازم اداری، لوازم منزل، لوازم صنعتی و آشپزخانه، لوازم آنتیک

سمساری خریدار ضایعات منطقه12 تهران پرشین دپو 09914600081 تمام استان ها و شهرهای ایران بویژه تهران و شهرهای حومه و اطراف آن است.

منطقه ۱۲ تهران

منطقه ۱۲ تهران، یکی از برجسته‌ترین و تاریخی‌ترین مناطق پایتخت ایران است که سابقه‌ای طولانی و پرافتخار دارد. برخی از ساختمان‌های این منطقه تا دوران صفوی برمی‌گردد و به همین خاطر، جذابیت ویژه‌ای برای گردشگران دارد. خیابان پرترافیک انقلاب در بخش شمالی این منطقه واقع شده است، از غرب به خیابان حافظ و خیابان وحدت اسلامی، از جنوب به خیابان شلوغ شوش و از شرق به خیابان ۱۷ شهریور و اتوبان بزرگراه شهید محلاتی محصور شده است. این مرزها، منطقه ۱۲ را به عنوان یکی از مهم‌ترین نقاط تهران تعریف می‌کنند.

ارتباط با پرشین دپو؛

بهترین خریدار لباسشویی، تلویزیون ال ای دی، تلویزیون ال سی دی، خرده ریز انباری، ضایعات فلزی، لوازم اداری، لوازم منزل، لوازم صنعتی، لوازم آنتیک

تماس با پرشین دپو؛

برای تبدیل ضایعات و خرده ریز انباری سالم یا خراب با پرشین دپو تماس بگیرید، ضایعات شما با پول نقد به گنج تبدیل می شود

تماس با پرشین دپو؛

از طریق ارتباط با کارشناسان یا پیامک به شماره 09914600081 با ما در ارتباط باشید

سمساری خریدار ضایعات منطقه1 تهران پرشین دپو 09914600081 تمام استان ها و شهرهای ایران بویژه تهران و شهرهای حومه و اطراف آن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
برای تماس کلیک کنید تماس=معامله